perjantai 28. lokakuuta 2011

Happy Halloween!

Olen 'ollut' hyvin terve, muu perhe on sairastanut flunssat yms, mutta mina en.....paitsi kun aloitin eraan kurssin (jossa olin 2 viikkoa) olin suurimman osan siita ajasta kipeana. Korvatulehdus, kurkkukipea, nuhaa, jne. Taman viikon olen elpynyt ja ollut koirien kanssa pidemmat aamulenkit ja laittanut ruokaa tytoille, seka touhunut kirpputorilla, jonne olen vienyt tyttojen pienia vaatteita seka joitakin tavaroita, joita en enaan kayta.
Maanantaista alkaen ajan aamuisin Saloon opiskelemaan ja se kestaa 4 viikkoa tai vuoden paivat, katsotaan miten kay.
Anyway, nyt lahden laittamaan kirpputorilta jaaneita tavaroita/vaatteita varastokuntoon, seka pyykit kuivumaan. Lahdemme mokille illemmalla....taalla muuten tihkuttaa vetta. (positiivista, ei ole pakkasta tai lunta).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti